Kızlar 30.haftayım ve dün akşamdan beri doğru dürüst hissetmedim hereketleri gçzüme uyku girmedi sabah kalktım ağladım karnımı doğurdum hareket eder diye hissedemedim gece bir iki defa tık tık etti ama artık düzenli olması gerekmez mi dün cam sildim sadece salonun ondan bişey olur mu ki çok korkuyorum aklıma kötü kötü şeyler geliyor hastaneye gidecem saat 9 da