Merhaba güzel anneler🤗sonunda bizde doğum hikayemizi yazıyoruz burda totem bile yapmıştım gelmiyor diye🤗40+2komşularımı kahvaltıya çağırıp ardında sahil havası aldıkdan sonra eve geldik uzandım tuvaletim geldi yetişeyim derken iç çamaşırımda ıslaklık oldu biraz fazla suyum oldgundan emin olamadım ardında ara ara gelemeye devam etti azar azar sancım falam hiç yoktu ama suyum sınırda oldgu için doktoru aradık ve gelmemi söyledi.18:50 nst cekildi açılma 1cm yatışım verildi sancım olmadgı için sabaha kadar beklenecek sancı gelmezse suni verilecekti 21:00gibi sancılarım başladı açılmam 4cm olmuşdu sonrası hızla ilerledi gece 1gibi açılmam tam oldu sancılarım arrtı adet ağrısından biraz fazla doğru karşılamanız cok önemli ben o sırada yürüyüş pilates topuyla hareket nefes alıp verme yaptım ve bebeğime 03:14de kavuştum şükürler olsun.tavsiye bol yürüyüş yatarak günü gecirmeyin pilates topu ile hareket yapın ve ilişki yasagınız yoksa korunmasız ilişki ve meryem ana otuna inanarak suya islamıştım acılmam 4cm olmca ve gerçekten faydası oldugunu düşünüyorum 🤗cok uzun oldu ama birazda olsa yardımım olsun istedim gün sayan annlere hoşçakalın güzel anneler