Kızlar 35 haftalık hamileyim. kilosu 2350 dedi doktor. İlk bebeğim 17 aylık. Sezeryan olacam. İki sezeryan arası az olduğu için Doktorum 37.38. Haftalar arası sezeryan tarihi olur dedi. Sizce 37+6 erken bi tarih mi kilosu ne olur acaba? Sıkıntı Yaşar mıyız?