Cikolatadelisikizim Kızlar 30 haftalıgım karimdan belime dogru cok kötü agrı var ne yapaliyim dinlendıgım halde gecmedi
Tdof26 Cikolatadelisikizim bende 30 haftalığım geceden beri ağrım var belime gitmiyo sanırım ama geçmiyoda
NefesDeniz Cikolatadelisikizim Sürekli mi oluyor peki yoksa ara ara mı vuruyor o ağrı? Ilık bir duş almayı deneyin sizi rahatlatacaktır. Solunuza yatıp belinize sırtınıza yastık ile destek yapın.
Tdof26 NefesDeniz uyandığımda ağrım yoktu ama tekrar başladı sanırım geceden beri deniyorum aslında bişeyler ama bakalım
NefesDeniz Tdof26 Bu bahsettiğiniz ağrı ne şiddetle kaç dk arayla geliyor en önemlisi bu şu anda..birde sadece belinizde mi ağrı karnınıza doğru kasılma oluyor mu bunları kontrol edin
NefesDeniz Cikolatadelisikizim Kaç dk da bir olduğunu kontrol etmeye çalışın. Birde belinizde mi sadece ağrı yoksa karnınızda kasılma olarakta oluyor mu bu da önemli
NefesDeniz Cikolatadelisikizim Geceden beri sürüyor diyorsunuz. Bence doktorunuza durumu haber verin bi nst ye bağlasa iyi olur. Normalde bu tip sancılar eğer dediğim gibi karnınızda da kasılma oluyorsa ve 5 dk arayla gidip geliyorsa braxthon hicks yani yalancı sancılardır. 2 saat sürüp 5 dk ara ile oluyorsa doktorunuza haber vermeniz hastaneye gitmeniz lazım.
Vuslat23 Doğum sancısı duş alınca geçmez en buyuk ayırt agrın olunca bır duş al rahatlatır ıns. Yok gecmiyo ve agrı duzenlı gelıyo ise dr. Mutlaka gorus ve bebegın hareketlerınıde kontrol et hep