Oznurkmnt her yedigimi kusuyordum çocuk besin almıyor hiç bişey yemeiyorum sürekli kustum icin. Doktorum bebek sağlıklı ama sen bitmişin bu dönemde diyip yatırdı beni Birgün ama orda da serum veriyorlar kusuyorum sürekli sonra evime geldim boşuna para vermek istemedim hiç bi İse yaramadı doktorum da senin böyle geçecek yapabilecek biseu yok kendini motive et ben iui olucam de dedi ama olamıyorum çok yıprandım