Mertimm Doğumuma kalmış bir ay şimdi testim pozitif çıktı kızlar moralim çok kötü . Hiç iyi değilim kemik agrim öksürük yemek yiyememe iki yaşında kızım var . Ona nasıl bakacağım bilmiyorum. Eşim beni suçluyor annemlere gittim diye . Basına gelip de atlatıp doğum yapan oldu mi hiç ? Desteğe ihtiyacım var 🥺
Bal00 Mertimm çok geçmiş olsun ya umarım kısa zamanda atlatırsınız içinizi ferah tutun bol bol dua edin 🙏🏻 Başıma gelmedi inşallahta gelmez valla benimde tek gittiğim yer annemler 😢
ilayinannesi Mertimm çok çok geçmiş olsun moralinizi yüksek tutun inşallah en hafif şekilde atlatırsınız. Rabbim şifa versin inşallah.
Rabia54_ Mertimm geçmiş olsun canım ben 36+2 günlüğüm 7 gün pozitif çıktım hala karantinadayım geçtiğini hissediyorum bi şikayetim kalmadı inş sende hafif atlatırsın
Tazeannebaba55 Mertimm ben 3 aylık hamileyken geçirdim Covit miğde bulantımın yoğun olduğu dönemler çok şükür bende bebekde iyiyiz korkmayın atlatırsınız bol bol C vitamini limon portakal tüketin
glcn_1289 Mertimm Bi tanıdığım geçirdi hamileliğinin son zamanlarında baya ağırdı ama hemen atlatı allahın izniyle sende atlatırsın korkma bebeğe de Bi zararı olmuyor bol vitaminli şeyler tüket 🥰😇
Mertimm glcn_1289 Amin insallah canım sağolasın bende ağır gidiyorum hastaneye yatırmalarından korkuyorum 😦 yatırsalar bir dert yatırmasalar bir dert
glcn_1289 Mertimm yatırmazlar merak etme sen dikkat et vitaminli şeyleri tüket bol dua et bişey olmaz
Lokumcuk Mertimm bende 24 te olmustum :( ve nasıl kaptıgım hakkında hiç Bi fikrim yok. İştahın almasa da bol bol ve saglıklı beslen. Portakal mandalina kivi atlama ama abartmadan ye. Ve dinlen Baska cözüm yok maalesef. Sükür ben hafif atlattım suan 30 oldum
Mertimm Lokumcuk Ben bir yandan ya erken doğum olursa diye korkuyorum . Allah korusun yoksa hastalık umurumda degil 🤦🏻♀️
Aysen3434 Mertimm bende çok korkuyordum aslında ama hemen atlatıyolar ve dr anne ve bebekte sorun olmadığını söylüyor genel olarak. Burda takip ediyorum biton geçirmiş ve herkes şuan iyi. Bence rahat olmaya çalışın olumlu düşünün atlatırsınız. Herkes atlatmış valla . Eskisi kdr korkmuyorum açıkçası. Hiç dışarı çıkmıyorum kimseyle de görüşmüyorum iyi korunmaya çalışıyorum ama işte bulaşmaz yine de inşallah
Mertimm Aysen3434 Yok canim benim korkum sadece iki yaşında ki kızım bir de fenalaşırsam hastaneye yatarsam kızım ne olacak perişan olur onun korkusu var sadece 🤷♀️ Yoksa hastalık geçecek tabi ki Allah’ın izniyle bebege bisey olmadığını da biliyorum 😏 İnan bende Çok dikkatli bir insanım evden çıkmam ama bunaldım annemlere gittim aylar sonra olana bakın . Olacağı varsa oluyormus demek ki ne yapalım kısmet hersey
Mertimm Alwayshope Birden kemik agrisi başladı göğsümden gelen öksürük bas agrisi kusma yemek yiyememe bunlarin hepsi birden oldu ama hemen gittim zaten gitmemle çıkması bir oldu . Hamileyim diye hemen semptom gösterdi yanı 😞
tknmltm Mertimm zencefilli zerdeçallı çay limonlu günde bir kere, tarhana çorbası az çörekotlu , C vitamini bakımından zengin meyve sebzeler birde tat koku kaybı olmaması için içinde çinko bulunan kuru yemişler badem vs tüketin geçmiş olsun 🙏🏻
ikiponcik_annesi Mertimm iyide canım eşin çalışmıyomu eşindende geçebilirdi suçlamak ne demek kovit olmayan kalmadı nerdeyse herkes bi şekilde geçiriyo rabbim tez zamanda atlatmayı nasip etsin inşallah 🤲
Mertimm ikiponcik_annesi Öyle tabi onlara gelince dikkat ediyorlarmış ailesiyle beraber . Benim için endişeleniyormuş ama daha bir kap yemek koymadi önüme kendim hazırlıyorum