Kızlar 39+1 oldum dün sabah nişanım geldi kontrole gittim sancı, açılma yok cuma tekrar gel dedi dün içerisinde squat, yürüyüş vs yaptım şuan adet sancısı gibi birşey çekiyorum, bide az önce wcye gittiğimde idrarımı kanlı karışık bir renk yaptım bu neydi anlamadım bilgisi olan veya başıma gelen oldumu? Bide afedersiniz sürekli wcye gitme ihtiyacı duyuyorum sanki klozete oturunca rahatlayacakmışım gibi hissediyorum