Refiagulen Sinemkurtkarakussk35 dur daha nettin 😂😂 millet ilk ayda hissediyorum diyo gaz sancısıyla karıştırıyolar hissetmek imkansız
Minnosunannesi Bsrulusoy kalp atışının duyulması imkansız. Hareket edince öyle oluyomuş. Kaçıncı haftadasın
CigdemKibar Hissettim derken nasıl bişeyden bahsediyorsunuz kızlar ben 19+4 günlüğüm tam net hissediyorum diyemem gıdıkla bir geçiş pıt pıt atma bazen karın bölgesine bişi otururmuş gibi oluyor
Tbberk deletedmom211 15nci haftada gidiklanma seyirme kalp aatisi gbi biseyler hissediyordum. Hem tekme nasi diye merak ediyordum. 19ncu haftada bi vurdu aniden😀 ahaaaaaaa dedim iste bu tekme. Anlarsin kesinlikle
gizemgnll Bence gazdan da olabilir ,bende de oluyo bazen ama hamile değilken de oluyordu arada bir 🙂 o yüzden bu kadar erken hissedilmez bence de