Bsraao çok iyi bi doktor biraz yavaş hastayı güzel bilgilendiriyor muayene sırası çok bekliyorsun akşAm 5:30 ğu geçiyordu bilgili doktor yalnız bazen yapacaklarını unutuyor senin hatırlatman lazım çok şeker biri odaya bi giren hemen çıkmıyor öğle arası bile çalışıyor akşamda herkesin hastası bitiyor bu hala hastanede tüp bebek konusunda orda hastalardan biri yavaş ilerliyor demişti Antalya’da devam edeceğim demişti hamileysen Baha beye git ama sorunlu bi tedavin varsa sadece ona bağlı kalma derim