Ayssmom Kızlar günde 1-2 defa soğuk soğuk terliyorum üstümü başımı çıkartıyorum tansiyonum düşüyo gibi oluyo 36+1 haftalığım sizinde oluyor mu doğum mu çok yakın acaba 🙈 endişelendim bebişimde kımıl kımıl birde ishal olmuşum doğuruvercem diye korkuyorum 😁😁
Hanz Ayssmom benimde oluyor canım hatta hamileligimin başından beri oluyor elim ayagim donuluyor su icinde kalıyorum ve buz gibi oluyor terim bir anda fenalik geliyor ates basiyor sebebini bilmiyorum ama cok kotu bisey 😢
ADamla Ayssmom bende de var aynı durum 36 haftalığım ben de terleme en baştan beri hep hep vardı ama şimdi daha beter. Bir de üstüne ishal gibi çıkamazken şimdi günde 2-3 🤦🏻♀️ ben de diyorum geliyor herhalde beklenmekte olan 🤣🤣 ama üst baş sürekli değiştiriyorum gece de aynı saö diplerime kadar terliyorum
Hanz Ayssmom tansiyonum dusuk ve kansizliktandi simdi kan degerlerim yuksek cok sukur bayadir olmuyor valla e birde bebek buyuyor ediyor o da kaynakli ama sen kanina baktir bi
Ayssmom Hanz kanıma baktırdım ben canım kanım düşük belkide ondandır hapım bitmişti 3 gündür içmiyordum belki ondan olmuştur
Hanz Ayssmom evet ben çocukluğumdan beri kansızlık yaşıyorum ileri derecede hep yaşadığım bir problem heleki hamilelikte daha zor cok gecmis olsun
Ayssmom ADamla ay benimde ishalim var 2 gündür geçmiyor muz yiyorum yok ne yersem yiyim hemen tuvalet bebekte çok hareketli 👶🏻 Doğurcaz mı napcaz arkadaşım
ADamla Ayssmom ayy daha erken azıcık daha dayansınlar içerde minikler 🤲🏼🤭 doktoruna habee verseydin o kadar ishal durumunda bilgi verin diyorlar hep burda öyle okuyorum da
Ayssmom ADamla aradım ulaşamadım ki😔😅 neyse artık inşallah dayanırlar gerçi 2 ğün önce muayenem vardı doğum olursa erken değil sağlıklı doğar demişti
ADamla Ayssmom Aaa Allahım sağlıkla kavuştursun inşallah olsun olsun büyümüştür zaten bayağ artık 🥰🤲🏼 dua edeceğim bol bol kaç kilo olmuş peki?