Halide_zehra hilal-a hangi doktor yaptı doğumunuzu bende 37. Haftayı bitirmek üzereyim ama bebek ters duruyo hala bişey belli değil
hilal-a Caso9 sezeyan oldum çok memnun kaldım canım doktordan ebelerden hemşirelerden hepsinden buluttan bu kadar memnun kalamazdim
Caso9 Halide_zehra çok teşekkür ederim size de 36. Haftadayım bebek dönmedi herkes döner diyor ama ihtimal az diyor doktor . Ben de devlet hastanesinde doğum düşünüyorum.
Halide_zehra Caso9 bende Mahmut Aksin diye bi doktora gidiyorum doğumu bulutta yaptıroyomuş ama şimdi bi anlaşmazlıktan dolayı yaptıramadığını söyledi ve beni devlete yönlendirdi bende korkuyorum açıkcası nasıl olucak ne yapıcam diye 🤦🏻♀️
hilal-a Halide_zehra Caso9 kızlar İsa beyde yaptim doğumu çok memnun kaldım hemşire ebeler sürekli kontrol ediyor ilgileniyor sütüm insin diye bile çok uğraştılar
Halide_zehra hilal-a bende en çok ilgilenmemelerinden korkuyorum sizin memnun kalmanız içimi ferahlattı şu an 🥰
hilal-a Caso9 canım benim gelmedi hala sütüm göğüs ucum yoktu çok uğraştım bugün eşim pompa aldı şimdi sarı gibi geliyor inşallah çabuk gelir insan çok stres oluyor