snnur97 kızlar 12 haftalıkken doktor tahmınde bulundu 14 . haftadayım gtsem kesın soylermı acaba kıza bnzetmştı 12.hftda
Senayyalcin snnur97 Kesin söylemez yine tahmin yapar o haftalar bence aşırı erken ve yanılma payı yüksek
Alsem snnur97 ben 12 haftalıkken bana kendini kıza hazırla kız geliyor dedi 17 haftalıkken de erkek çıktı
Merve_kucuk snnur97 Kesin kız dese bile bu gittiğiniz de detaylı ultrasona kadar bebek için bişey almayın derim yoksa elinizde kalır 🙂 Almak istiyorsanızda ortak renk alın😊
yldz_10 Merve_kucuk ben de bir kız bir erkek dedikleri için emin olamayıp ortak renkler aldım Perşembe günü detaylı var o zaman bakalım ne olacak hayırlısı