Zgeylmaz Kızlar artık tam 37 olduk yalancı sancılar gerçekten kendini hissettiriyor bebeğin başı doğum kanalına girmiş sizde durumlar nasıl 🌸😊
Ozlemserrt Zgeylmaz 2.5 cm açılma ve yalancı sancılarla cebellesiyorum karnım iyice düştü ve burnum ayaklarım birdenbire şişti burnumun yarisi renk değiştirdi
Ozlemserrt Zgeylmaz ilk gebelik 2 gündür hastanelerdeyiz ama 4 cm olmadığı için yatış vermedi eve gönderdi evimiz de 3 saatlik yolda sancıları bekliyorum
Zgeylmaz Ozlemserrt yaa allah yardımcın olsun bir an önce doğurursun inşşallah dua edicem senin için ☺️😇
Gulsummyuksel asenatrk bende 36+2 deyim benimkide dönmemiş canım ama daha var döner inşAllah. 37 38 de bile dönebilir dedi. Sağ salim kucağımıza alalımda doğum şekli önemli değil diyorum artık 🥰