27+3 olduk bizde kızımla☺️ 27. Haftaya girdiğimizde hareketleri azalmıştı doktorum gel nst çekelim dedi çok şükür normal çıktı herşeyi meğer pozisyon değiştirmiş sıpam😂 annesini hep böyle korkutuyor ya da ben çok pimpirikliyim 🙄 magnezyum içmediğim iki gün bacaklarım sanki 20 km yol yürümüşüm gibi ağrıyordu iyi ki magnezyum var 💜 arada devam eden kasık ağrım ayakta durunca kopacak gibi bel ağrım ve sanki bir günde kocaman olmuş göbeğim var 🙄 iştahımda maşallah dillere destan 😂😂 bizde durum bu güzel anneler çok şükür ağrılara rağmen büyüyoruz 😍😍😍