KartalMert sigara bağımlısıydım bende ve bırakmanın ne kadar zor ne kadar içmeyen için uzaktan konuşmasının kolay olduğunun çok farkındayım. Normalde hamile kalmadan önce bırakmaya çalıştım başaramadım hamile kalınca bırakıcam dedim gerçekten de öğrendiğim gün bıraktım. Nasıl bıraktığımdan bahsedeyim umarım size yardımcı olur, öncelikle sigara icipte bebeğine bişey olmadığıni söyleyen hiç bir anneye inanmayın bebeğin sorunsuz doğması ileride içtiğiniz sigara yüzünden yaşayacağı sıkıntıları malesef ki önlemiyor, annelik iç gudusunde bebeğini korumak vardır sizde de emin olun var ve bıraktığınız gün bu duyguya sarılın acı da cekseniz stresli de olsanız korudugunuzu aklınıza getirin. Yeri gelir çocuğumuz için vahşi bir kaplanın uzerine bile atlayabiliriz tehlike anında, sigaraya yenilmemiz mümkün değil. Kadın bedeni bir canlıya yaşam verebilecek kadar çok gucluyken buna yenilmemiz mümkün değil, sigarayı bırakmak için öncelikle sigarayı birakabilecegimize inanmak gerekiyor, sonrasındaysa azaltarak günde bir iki fırt çekerek bırakmak mümkün olmuyor çünkü beynimizin sigarayı unutmasın böylelikle engelleyerek daha fazla sıkıntı çekmemize yol açıyor yoksunluk krizleri hiç bitmiyor. Bırakmak için birden kesmek ve yaşadığınız bütün semptomların hastalıktan farklı olmadığını kabul etmek gerekiyor bunun en güzel yanı biteceğini bilmek, inanın bitiyor birdaha gerçekten ne aklınıza geliyor ne canınız çekiyor yeter ki kriz anlarında ben şuan tedavi oluyorum bunların hepsi biticek diye kendinizi teskin edebilin ayrıca bunu yaparken de bebeğimi koruyan güçlü bir anneyim diye kendinizle gurur duyun. Ben basaricaginiza inanıyorum 🌸