Ayca00 Merhaba güzel anneler 🌸 Hastanede hemşireye bebişin ilk kıyafetlerini verirken bu zıbını mı verdiniz yoksa normal alttan çıtçıtlı badi mi verdiniz hangisini giydiriyorlar bilgisi olan lütfen tecrübelerini paylaşabilir mi ? 🥰 [https://imgyukle.com/i/LFT0Qq]
Zeynep_50 Ayca00 ben ikisinide koymuştum bilmedim için ama alttan çıtçıtlı giydirmişlerdi bende hep çıtçıtlı giydirdim bunu hiç kulanmadık ☺️