bademsekeri42 ArminN 7. Haftada başladı bende bulantı kusmalar 12. Haftaya kadar çektim şuan 14+4 üz rahatım şükür artık bişeyler yiyebiliyorum
Hmd_ackgz ayy valla bende 16+3 haftalık midem Allah şükür geçti ayy ben gece gündüz ölüyordum resmen Allah şükür geçti 😉
Zehra1993_ 4+2 olduk bizde 🥰 3. Hamileliğim 2 kızım var inşallah erkek olur bebeğim tabii öncelikle sağlıklı olması
acemiannne 6+2 yim zaten geçen hafta öğrendim öğrendiğim gibi belirtiler başladı dedem 😂😂 midem bulanıyor her şey de sadece tuzlu şeyleri yemek istiyorum ya nereye kadar böyle olcak bilmiyorum daha doktora gitme fırsatım olmadı malesef 🥺
minikprensimmm123 acemiannne Aynı bende öyle canım ya 6+5 deyim çok bulantı ve baş dönmesi felan oluyor 🤗
minikprensimmm123 ArminN 6+5 de yim bulantı baş dönmesi tiksinme hepsi var sadece suyu doğru düzgün içiyorum yemekleri de az az yiyebiliyom ilaç içtiğim için yoksa yemek dahi yiyecek iştahım yok 🙈
Ayazsmommy ArminN 9+1 hala bulantılarım devam ediyor 5.haftada başlamıştı inşallah bir an önce geçer 🤩