Ebruuu42 Kendimi aşırı halsiz hissediyorum,hiç bir iş yapmak istemiyorum,gerçekten normalde çok fazla temiz biriyim, ve şuan içimden gelmiyor elim kolum kalkmıyor,omuzlarım da aşırı halsizim ne yapmalıyım ya halsizligi geçiren var mı acaba cidden ya
160620 Ebruuu42 valla canım ben 31. Haftamdayım, dediklerinin birebir aynısını yaşıyorum😅 26. Haftalarımdan beri bütün işlerden yemek yapmaktan elimi eteğimi çektim inanılmaz zor geliyor. Olsun tadını çıkar hamileliğin hepsi bir şekilde oluyor🙊
beyzafatih Ebruuu42 son 2 hafta var ve hiçbirşey yapasım yok tüm gün oturmak uzanmak istiyorum ki normalde remizimdir ama şuanda hiçbirşey yapasım yok 😏😏
Buketkucuk Ebruuu42 ilk aylarımda bende öyleydim. Hatta iş yapamadığım içimden gelmediği için üzülüp ne yapacağım ben diye ağlıyordum bile ama sonraları düzeldim. Enerjim yerine geldi eskisi gibi hareketlendim hatta şuan karnım burnumda 29+2 haftalığız ama aşıro hareketliyim maşallah. Son iki ayım kaldı inşallah hep böyle enerjik olurum🙏🏼🙈
Ebruuu42 Buketkucuk inşallah daim olur🙏 valla ben de önceden aşırı hareketliydim ancak şuan kolum kalkmıyor 😟