Yok canim adanalıyım yüzde 90 engelli annenin annelik hakkı yokmus doğumda birsey olma ihtimali olduğu için devlet ben yapamam diyor doktorum cesaretiydi aslında sonra onlar yapsin dedi onlarda yasal değil bizim yapmamız dedi doktorum aradi gel dedi ama çok kirilsin uzuldum