Biyolog-anne Merhaba sevgili anneler, 36 haftalık olduk artık çok şükür. Doktorum ahududu yaprağı çayı içmemi önerdi. Varmı aranızda içen? Nereden aldınız? Bi kaç aktara baktım yok 🤷♀️ Nereden bulabilirim