Merhaba hanımlar, yaklaşık 15senedir kullandığım bir iğne deposilin 3haftada bir kullanıyordum, kalp kapakcığımda zedelenme var koruyucu olarak kullanıyorum. Kalp doktorum hamile oldugumu öğrendiğinde kullanmayı bırak dedi, ve yaklaşık 2aydır olmuyorum fakat kadın doğum doktorum kullanmanda bir sakınca yok dedi ne yapmalıyım bu durumda olan var mı? Yada hamile olup bu iğneyi kullanan? 13+3