Canerkan1 6+4 hala doktora gidemedim içim de bi korku aynı şeyi ya bidaha yaşarsam ya bi terslik olursa diye 30 ekimde boş gebelikten kürtaj oldum inşallah sağlıklı olur bu sefer rabbim kucağıma nasip etsin inşallah
melikeyakisiklii Canerkan1 boş gebelik yaşadım kürtajdan 2ay sonra hamile kaldım aynı korkuları yaşıyordum ama gittiğimde pıt pıt diye atan bir kalp ve bir minik susam görmüştüm şimdi ise kollarımda uyutmaya çalışıyorum hiç korkma rabbim yardımcın olsun içine ferahlık versin ☺️
Minteha Canerkan1 5+3 bende halen gidemedim doktora. okudukça endişeye kapılıyorum. haftaya inşaallah gidecegim. sizde randevu bulmak zorlanıyorsunuz?
Annecik_ Canerkan1 ben de aynı korkulardaydım ama 4+4 den beri kontroldeydim her seferinde yüreğim ağzımda gittim ama hepsi geçti gitti bir an önce git de gerekli bir şey varsa doktorun baksın benim kanama alanı varmış progestan vermişti mesela hiç kanamam da olmadı bebeğim de büyüdü sağlıkla al kucağına
Akrepbebek Canerkan1 ben ilk gebeligimde 16.hafta da kontrole gitmiştim. Pandemiden dolayı gidemiyordum ama doktorla sürekli iletişim halindeydim. Doktora gidersen ultrasonda kese ve bebeğin kalp atışlarını duyabilirsin. Stres yapma ama olabildiğince çabuk gitmeye de çalış canım
Prensesinannesiiiiiiii İçinizi ferah tutun bir tanıdığımda ilkinde boş gebelik yaşadı şuan tekrar hamile ve doğumuna 10 gün kaldı hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
melikeyakisiklii pamukpamukoldum vardır canım rabbimin bir bildiği sabır rabbim gönlüne göre versin inşallah
Canerkan1 Minteha yok canım randevu değil de iş için almanyaya geldik daha evraklar tamamlanmadı ama özele gidicem
Minteha Canerkan1 anladım ama Almanya da randevular biraz sıkıntı ben randevu için aradım en az 2 hafta almayada mı yaşıyorsunuz.
Minteha Canerkan1 nasip artık stres yapmayın. türkiyede herşey şipşak oluyor hastane olmazsa sağlıkocagı var ama maalesef yurt dışı sıkıntı 😒😒
Canerkan1 Minteha çok canım benim özele gitmek istedim 100 euro ücret yinede kabül ettik ama bir ay sonra randevu veriyo