Uzayyy Merhabalar 35 37 haftalari arasi yapiliyormus sanirim bu test yaptiran varmi ?Nasil yapildigina dair fikri olan?
mesit34 Bende hamile kitabında okudum doktoruma soracaktım unuttum iyi ki bu post acılmıs bakalım yaptıran var mı 🙄