Bende 39+5 haftalığım perşembe kontrol var nişanda gelmedi ağrım ara ara oluyor ama düzenli değil beklemedeyim benimde ilk çok korkuyorum perşembeye kadar gelmezse müsaitliğime göre cuma alırım dedi inşallah normal doğar bende çok istiyorum hergün evi topla düş al yürüyüş egzersiz sıkıldım hayırlısıyla gelsin artık evlatlarımız