merhabalar ben 2 ay önce bebeğim karnımda öldüğü için kürtaj oldum ve sonra ben 2 şubatta adet oldum ve 6 gün önce çok açık pembe lekeler geldi sonra akıntım geldi sarımtrak ve kahverengi gibi geldi ara sıra geliyor hala ve hcg 4 gün önce 2 çıktı sizce hamilelik olabilirmi?aciillllll cevap lütfen🙏🏻