Ozlmsdr Ben bir arkadaşımı götürmüştüm doğum sancısı tuttuğunda. Sancılarını çektiği odada doğum yaptırıyorlardı. Sancı çektiği oda özel hastanedekiler gibiydi ve ebeler, hemşireler çok tatlı, ilgiliydi. Tabii bunlar 3 sene önceydi, şimdiki durumunu bilmiyorum☺️