Sevii valla benim bildiğim ilk gittiğin doktorlar anlıyor genelde onu. İlk zamanlar gittiğinde haftasına göre geri olduğu İçin geç dölllenme denilebiliyor. Sizde de öyle bir durum varsa doktorunuza sorun bakalım ne diyecek benim başıma gelmediği için tam net açıklama yapamayacağım canım