Mina34 bende normalde saadet ünsala gidiyordum ve doktorum benim kansız olduğumu biliyordu oraya bağlı kan bankası yokmuş benim akrabamı doğuma almamışlar kızın suyu geldiği halde kansızsın diyip seni burda alamam demişler bende o yüzden değiştirdim hastanemi allah korusun doğumda kana ihtiyaç olursa aileden de almıyolamış koronadan dolayo