muruvvet20 ıslak mendili kullanmadım pamuk kullandım. Ama ıslak Mendil olarak sleepy yeni doğan aldım acil durumlarda onu kullandım.
İkinci gebeliğim ilki Sezaryen oldu.4 lü lohusa takımı aldım ama sadece gecelik giydim ve o sabahlıgi hiç giymedim. Özellikle normal doğumds bence gecelik daha kullanışlı.
Hastaneye göğüs pompası götürmeye gerek yok orda var zaten . Pompa olarak mochi aldım hem süt topladim hem gereken durumda süt sağdim bana yetti