Tahaninannesii 2020ARALIK ben Pierre cardin yehoo bebek arabası aldım henüz kullanmadım ama kullanan bir arkadaşım tavsiye etti o çok memnundu
karayakaydan 2020ARALIK lorelli marka kabin boy araba bende daha kullanmadim ama etrafimda kullananlar coook memnun. Katlanisi ve kullanisi cok kolay
Gamze_Turan karayakaydan bende lorelli nin kabin boy bebek arabasını almayı düşünüyorum kullanımı basitmiş 😊 pusetlileri gereksiz buluyorum onun yerine oto koltuğu alıcam lorelli markasının 😊
karayakaydan Gamze_Turan kesinliklee oto koltuklari da cok iyiydi. Yenidogandan itibaren puset gibi arac icinde kullanilabiliyor hemen hemen hepsi lorellinin