Merhaba arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 3300 gram geldi ultrasonda da 38+ lar çıktı iri bebek dedi ama benim böbreklerime baskı yapıyor artık oturamıyorum yatamıyorum sizin bu haftalarda ortalama kilosu neydi bebeğiniz beslenmem normal acaba biraz azaltsam mı ağrılarımı hafifletir mi doktor ne sorsam normal diyip geçiştirdi