Aresim ben pınar aksoya gidiyorum city hospitalda şimdilik memnunum doğumda da memnun kalırım inşallah. İlk doğumumu devlette yapmıştım ama hepsi çok ilgiliydi çok güzel doğumum oldu. Virüs olmasaydı bunu da devlette yapacaktım. Eşim özele gitmemi istiyor