Hnife4455 maddi durumunuz yeterli ise özelde diye düşünüyorum ki ilk değil bence hepsini ama soyle bi durum var ben özele gittigim için oraların şartlarını bilmeden kaynakli ozel diyorum belki devlet daha iyi o yuzden kesin bisey diyemem orasına hastane orasida sonucta biri paralı biri parasiz ama bu düşünceye varmamin sebebi çevremde bir kac devlette doğum yapanların hastane prosedurleri ve doktorların ilgisi ile ilgili sorun yaşadıklarını duydum kulaktan duyma şeylerle rahatsiz olmuştum o yuzden ozel diye düşünüyordum yani