Pandam75 Çin Takvimine Belirli Aylarda Doğanlar İçin 1 veya 2 Yaş Ekleyip Öyle Bakmak Gerekiyor Deniliyor Bazı Yazılarda. Ben Tam Yaşıma Bakarsam Kız Gösteriyor, Yaşıma Ekleme Yapınca Erkek Diyor. Hangisinin Doğruluk Payı Var, Hangisini Ele Almam Gerek Bilmiyorum 😂 Zaten %50 Şansım Vardı. Onu da Yaş Muhabbetinden Dolayı Kestiremiyorum. 😂