1prenses1prens-moms 32+1 olduk arac gereçleri aldık kıyafetlerin bi kismi kaldi ve sampuan losyon pişik kremi kaldı bebek arabasına karar veremedik bakalım yavaş yavaş oluyo hersey ağırlaşiyoruz çabuk yoruluyoruz Allah’ın izniyle bitiririz ya inaniyorum😅🥰
Evinongann Omurdeniz inan bende anlamadım nasıl bu kadar kolay bittiğini, ama işin büyük kısmını annem halletti hiç kıyafet almadım inan bebek için, hepsini annem ayarladı 2 hurç dolusu Allah razı olsun
1prenses1prens-moms Gurcunur nisan 20 görünüyor uygulamaya göre 55 gün kaldı bakalım nasipte ne zaman var inşallah vaktinde dogar bebislerimiz☺🥰
Bb_onlllb Omurdeniz bende 30+2 yim her şeyi hazır şükürler olsun ki sadece kıyafetleri yıkandı ütülenmesi kaldı 🥰 pamuğum 2 hafta önden gittiğini söyledi doktorumuz Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🥰🥰🥰
Gulisrak1 Bende 32+2 deyim herşeyimiz hazır şükür bi iki güne elbiseler yıkanıp ütülenecek sadece heyecanla oğluşumu bekliyoruz erken gelebilir çünkü🙏🙊 Allah herkese hayırlı doğum yapmayı nasip etsin 🥰
HaticeNaz-Kemal Omurdeniz herşeyi hazır odası yatağı giysisi bandanasi puset örtüsüne kadar bezi şampuanı ateş olceri bide valiz kaldı bu ay bez ıslak mendil ve şampuanı alicam valizde alicam ateş olceri babası ben gelince alırım diyor
HaticeNaz-Kemal Omurdeniz kızlar çatı ağrınız var mı benim catim agriyor erken doğum riskim var kasılmalarım falan çok oluyor ikinci bebeğime hamileyim Dr yat diyor ben duramıyorum evi temizlemeden temizlik hastası oldum ben bunda
Msydn6 Omurdeniz Benimde 31+4 sezeryan olacağım için 10-20 Nisan arası bakalım bende daha hiçbirşey hazırlamadım 2. Oğlum olacak inşallah ilkinden bi sürü şey kaldığı için ekstra bişey almadım 🤗
Mydarling Omurdeniz Herseyimiz tamam küvetten tutun bebek arabasına kıyafetlerine kadar. Herşey yıkandı ütülendi bir tek hastane çantamı hazırlayacağım ☺️
Tdof26 Omurdeniz herşeyi hazır kızımın şükür bebek arabası ve benim tüm eksiklerim duruyo pijama takımı çamaşır vs
Gizemshn Omurdeniz 31+5 olduk bugun. Kıyafetlerimiz hazir , besik bebek arabasi hersey hazir. Kendime alınacaklar alındı sadece 1 2 parça eksiğim var onun dışında bebek bezi islak mendil sampuan vb şeyler eksik onlari da aldim mi tamamiz cok şükür ☺
Gulsen4224 Omurdeniz alınacaklar alındı ama yıkama ütülenme çanta daha yapmadım erken diye 31+6 olduk 34 felan o ara yaparım 🌸