Başıma gelen bir şeyden bahsetmek için açtım bu postu kızlar. 36+5′teyiz, bundan 4-5 hafta önce doktorum bebek için “çok iri bir bebek nasıl normal doğuracaksın” diyerek bu girişime ilk adımını atmıştı. Sonra vol 2 yaşandı ve “kordon boynuna çok yakın ama bakalım” demeye başladı. 34. haftamızda ise (bu zamana kadar öyle bir şey yokken) bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi. “Normal doğum çok zor umarım yukarı çıkar” dedi üstüne bir de suyunda azalma var dedi tabii ben şok. Bugün perinatologa gittim akciğer kontrolü için. Bebeğin plasentası arka duvarda dedi. Özellikle sordum aşağıda değil mi diye “hayır öyle bir tehlike mi vardı ki” dedi. Kordonu deseniz boynundan alakasız bir yerde, 36+5′te kilosu 2799 gr. gayet normal iri değil dedi. “Suyu gayet normal ne fazla ne eksik” dedi. Bebek baş aşağı pozisyon almış, normal doğuma uygun bir pozisyonda şu anda. Bu kadar az bir zaman kalmışken başka bir doktor arayışına girmek zorunda kaldım bu duyduklarım karşısında. Bunu sizlerle paylaşmamın sebebi doktorunuzdan duyduğunuz can sıkıcı şeylere körü körüne inanmayın kızlar mutlaka başka doktorlardan da fikir alın. Bazen her şey sandığımız gibi olmuyor maalesef, oysaki doktorumuz bulunduğumuz yerdeki sayılı doktorlardan biriydi. 🙃