Ecussh Uerdem 15 gün sonra kalp atışlarını duyalım dedi bu normal mi peki hemen oluyor mu bu durumlar ay çok heyecanlı 🙈☺️
Nesliii06 Ecussh ben de tüp bebekle ikizlere hamile kaldım banada 15 gün sonra kalp atışı için gel demişti dayanamayıp 8 gün sonra gittim duydum kalp atışlarını 🥰
Ecussh Nesliii06 hayırlısı olsun inşallah ne kadar güzel duygular dimiii☺️☺️☺️ Siz hangi hastanede oldunuz tüp bebek tedavisini?
Nesliii06 Ecussh Ankarada Gülhane eğitim ve araştırmada yaptırdım. Evett yaa çok güzel çok değişik duygular🥰Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲