Kahramankentli Kızlar 35.haftama girdiğim beri ishalim bitmedi sizce erken doğum belirtisi falan mı ya da 35 haftadan beri idrar yolu enfeksiyonu için ilaç kullanıyorum onun yan etkisi mi aslında sık tuvalete çıkmıyorum ama ishalim benim durumumda olan var mı
imerveg Kahramankentli beenim 30. Haftamdan beri ayni 35teyim suan. Ben de idrar yolu enfeksiyonu ilaci kullaniyorum ama doktorum bebegin yaptigi baskidan kaynakli ishalin dedi
annepamuk Kahramankentli bende 28 29 dan beri ishalim ve enfeksiyon için fitil vs kullanıyorum . Doktora sordum ilaçlardan olmadığını söyledi ishal olmadan 2 3 gün önce de kan idrar tahlillerim yapılmıştı ve bir sıkıntı yoktu doktor sıkıntılı birşey söylemedi yani. 3 4 gün düzelmişti ama şuan yine ishalim
Ttlier19 Kahramankentli muhtemelen ilaçtan olabilir canım aynı haftadayız gecen hafta bende enfeksiyondan tek kullanımlık bi toz ilaç ictim kaç gün geçmedi ishalin ve ilk defa öyle ishal oldum prospektüsünde sık görülen yan etkisi olduğunu gördüm ama artık içmiştim 🤦♀️ 1 haftaya yakın sürmüştü
Buketkucuk Kahramankentli yan etki olabilir bende kullandım ve şuan ishalim ama benim ishalim en fazla iki gün sürüyor bol bol muz ye canım faydası oluyor geçmiş olsuun
Kahramankentli imerveg anladım canım bebeğin doğum pozisyonunda mı senin de benimki doğum pozisyonunu almış acaba ondan mı
imerveg Kahramankentli yok canim gecen hafta gittim kontrole daha dönmemiş şu 1 haftada döndü ise bilemiyorum. Bir konus doktorunla yine de
Gzdsrm Canim kasilman agrin sancin yoksa sanmam yinede doktora danismakda fayda var buyuk ihtimal ilacin etkisidir prospektusunde yazio mu baktin mi yan etkisine
Kahramankentli imerveg konuşayım canım benimki baya sancı baskı yapmıştı dönerken ben anladım 33-34 hafta arasında dönüyordu 35 te kontrolde tam döndüğünü söyledi doktor
Kahramankentli annepamuk bebek baskı yaptığı için olabilir 🤔 o zaman canım benimde kanlarımda bi sıkıntı yok beslenme şeklim falanda değişmedi yani bilemedim
Kahramankentli Ttlier19 Anladım canım aynen bana da tek doz gece içilen ilaçtan yazmıştı artı bi de Kapsül de var işte
Ttlier19 Kahramankentli bazen o kapsullerde yapiyo ama bende o yapmadı şükür sizinkide geçer inşallah kısa zamanda
imerveg Kahramankentli sanci ve baski oluyor mu donerken? Bugun bende cok kotu bir baski var asagi ve kasiklarima anlik bi acı giriyo acaba dönüyor mu senin dedigin gibi
Kahramankentli imerveg canım ben dönerken hissetmedim ama döndükten sonra hareketlerinden be baskısından dolayı dönmüştür diye tahmin ettim