Shurup 27.haftadaydık geçen hafta bize de oldu ya, 2 kaybım var oncesinde endişe etmemek elde değil ,sonra az az da olsa normale döndü ,1 aydır evde izinliydim işe geri donunce tempodan galiba yoruldum bebiş de etkilendi ,ama böyle bekleyip tekme atsın diye dünyaları verirsin ya o duygu bambaşka …Allah’ım tüm evlatları korusun ,sağlıcakla gelsinler 🤰🎉🎉🙏