Meryemcakmak01 Merhaba 25 haftalık hamileyim bebeğimi hissedemediğim zaman aklım çıkıyor çok korkuyorum bu korkuyu nasıl yenmem lazım gece uykudan uyanıp hareket ediyormu diye kontrol eder oldum🥺
annelik16 Meryemcakmak01 her an oynayamazki bende 26.haftadayım bazen gün boyu hiç hareket etmediği bile oluyo
Elifaltun Meryemcakmak01 ayni korkular bendede var bide bebegini kaybeden kisileri duydukca hepten korkuyorum allah bi an once sag salim kucagimiza almayi nasip etsin inslh 🤲
Beyza070707 Meryemcakmak01 yalnız değilmişim hareketleri hissedince rahatlarım zannediyordum şimdi de hareket etmediği zamanlar neredeyse acile gitmemek için zor duruyorum eşim artık delirdiğimi düşünecek 😥
Meryemcakmak01 Nnjwkwkl nasıl yenicez bu korkuyu bilemedim herkes doğumdan vs korkuyo İnan doğumdan gram korkmuyorum bebeğimi sağlıcakla kucağımıza alalım da insallah 🤲🏻
Meryemcakmak01 Elifaltun amin insallah canım benim çok etkileniyorum allahım hayırlısıyla kucağımıZa almayı nasip etsin insallah
Nnjwkwkl Meryemcakmak01 bende öyle burda olumusz birşey okusam acab mi diyorum hele biri sağlıkla shtle gelsin falan diyor ya acaba birşey mi var diye dertleniyorm Rabbime emanet ya ben iyice paranoyak oldum
Meryemcakmak01 Beyza070707 aynı bende öyleyim ama ferah olmak lazım Allah’ın izniyle hiçbirsey olmaz sağlıcakla kucağımıZa alırız insallah
Bsra06 Meryemcakmak01 sürekli her dakika hareket etmez ki bebek anne karnında uyur bebek uyuduğu zaman hareket etmemesi normal ve yeri daralıyor artık
esma_korkut Meryemcakmak01 bende 29 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri hareket etmedi ama şu an kıpırkıpır mesela 🥰herzaman hareketli olmuyor
Mahirissmoms Meryemcakmak01 canım ben 37 haftalığım bende öyleyim bence herkes öyle oynamayınca korkuyor herkes bence normal benim gebeliğin basından beri vardı neden oynamıyor diyordum ağlıyordum hatta 😍
nurell Meryemcakmak01 canim tedirgin olacak birşey yok ama bebek poposu pispislar gib pispisla uyandır yada çikolata at ağzına
Seher112 Meryemcakmak01 30+3 üz bende hala öyleyim Rabbim korusun hepimizin evlatlarını hepimiz sağlıcakla kucaklarımıza alalım İnşaAllah