Bende özel sektorde hatta araba fabrikasında çalışıyorum ama benim doktorum bana ağır işte calisamaz raporu verdi ve iş yerim bana ağır bı işte calistiramadi ve bizlerin hamilelik haklarimiz var eğer avukat ile görüşürken sana daha detaylı bilgi verir artı sun pandemi dönemindeyiz seni pandemi iznine çıkara bilir beni calistiramadi 3 ay çalıştırdilar ama baktilarki eski performans alamiuolar beni pandemi iznine cikardilar kesinlikle bı avukatla görüş ve haklarını kullan artik bütün haklar senden yana hakkını yedirme canım