Merhaba herkese,
Altıncı haftadayım. İlk haftalar kahverengi akıntılarım olmuştu, bugün yumurta akına benzer bir kıvamda ve hafif pembe bir akıntı başladı. Aranızda buna benzer bir durum yaşayan var mı? Bu postu içindeki kaygı canavarını biraz yatıştırmak için yazıyorum. O yüzden lütfen düşük vb. şeyler yazmayalım. Benzer şeyler yaşayan insanların pozitif hikayelerine ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler.