Esraa54 bide o olay medar da yaşandı epidurali fazla verdikleri için ayağa bile kalkamamış bahsettiğim kişi, bende medarı düşünüyorum tek korkum o eğer prenses doğum yapmıcaksan İlknur hanımla devam et bence bide hastaneyide değişti ya beyhekimin doğum kadrosu çok iyi tek sorun yenidoğan yoğun bakımının olmaması