annelik16 doktorda öyle söyledi, her bebekte olabilen, geçici ve tek başına kalpte parlaklık bi sorun teşkil etmiyormuş. Ama yinede insan herşey normal olsun istiyor. Yorumunuz için çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız🌸 sizin adınıza çok sevindim ben herhangi bir test yaptırmadım. Doktor burun kemiği ve ense kalınlığı normal dediği için , inşallah tez zamanda geçer benim bebeğiminde sağlıkla doğar🤲🏻