NilayRuya Kızlar doktor bana toz olandan vermişti ama yanlış alınmıştı doktorum pastil de kullanabilirsin demişti ben kullanamadım tadı berbat geldi şimdi ağrılarım çoğaldı bacak ağrılarım . Siz toz mu kullanıyorsunuz yoksa pastil mi?
Vahide-azra NilayRuya ben mag-one kullanıyorum bir de osteo formula, mag-one şase toz yani rahatlattı beni bende çok çekiyorum kramplardan o huzursuzluktan
Fundacivi NilayRuya ben efermag 365 kullanmaya bugün başladım ama özür dileyerek söylüyorum kahvaltıdan hemen sora içeyim dedim olduğu gibi çıkardım yarın bir daha deneyeceğim suda eriyen tablet gibi benim ki umarım fayda sağlar hepimize benim parmak aralarıma kadar ağrıyor birde sol kalçam çok fena batıyor üstüne basamıyorum
Vahide-azra NilayRuya böyle portakallı gibi kötü değil limonata karıştırıp içiyo gibi düşünün ilaç hissi vermiyor hiç
oykuduru21 NilayRuya kesinlikle bende öyle suya atılan ilaçları çok zor içerim ama tadı iyi bence bunun 😊
Fundacivi NilayRuya aslında kötü bir tadı da yoktu ama midemi çok yordum öncesinde sanırım limonlu gibi birşey tadı yarın öğlen deneyeceğim tekrar cnm
NilayRuya oykuduru21 kapsül tarzı var mı acaba benim için en ideali sanırım o olacak doktora sorayım ☺️☺️