-manolya Merhaba. Konu dışı ama ütüsünden memnun olanlardan tavsiye almak isterim benim için kolaylık olur alırken. Var mı çok memnunum diyenler, marka verecekler olanlar? 🤗
Vahide-azra Tefal 3000w turkuaz siyah olan efffsane buharlı değil ama bi buharlı kadar buhar veriyo çok memnunum valla şiddetle öneririm😉👍🏼