26Fatos26 canım benim 22. Haftam, öğrendiğimden beri kullanıyorum o ignelerden. Ne kadar vurulusuna dikkat etsek de bazen morarabiliyor ve acı olabiliyor. Bunun için gebelik boyunca aynı iğneyi kullanan tanıdığımdan bir tavsiye almıştım. Üzüm çekirdeği yağı, aktardan kolaylıkla temin edebilirsin. Morlukların olduğu yere az az sürüyorum ve oldukça memnunum, eşim bile şaşırıyor bu kadar kısa sürede iyi gelmesine. Umarım sana da faydası olur.