Bende küçükçekmecedeyim bende bikaç hastane gezdim üyem çalışıyor medipolde bayanı önerdi şerife tuba kahraman tereddütlü gittim açıkçası sıkıntılı hastane dediler ama bayan cok ilgili davranıyor 2aydır ona gidiyorum memnunum benim 65tl ücret dgklı 130 tl belediye veya polis çalısanı olunca 65tl ye düsüyor bilginize