Mimartezeanne Bugün 38. Haftaya girdim nstlerde hiç sancım yok çatı normale uygun kilo yaklaşık 3.500(500 gram oynayabiliyor) yani iner mi bebek bu tarz bı hikeyesi olan var mı aşırı kararsızım seseryan normal hakkında
Busbus58 Mimartezeanne benmde yok sancım. Bebek kanala girmemiş tam olarak doğum sırasındada girebilir baş geliş olması önemli olan dedi doktorum daha dün