Denizcyc Merhabaa. 13 haftalık hamileyim karnımın alt kısmında ağrı oluyor. Kanamam filan yok ama korkuyorum. Uzandığımda geçiyor ama ayağa kalkarken filan bir sancı giriyor. Her yerde normal yazıyor ama acile gitsem bakarlar mı?
Kaderimm Denizcyc çoğu acilde kanaman yoksa bakmıyorlar cnm böyle agrilarida normal görüyorlar ama yerden yere değişir belki bakarlar . Ayaklarının altına sıcak su koy belki usutmussundur gaz sikistiriyodur
karabc Denizcyc yinede siz doktorunuza msj atın başka türlü olmaz kanama olursa depot iğne vuruluyor acilde ama geri kalanda pek bişey yapamıyorlar gaz sancısıda etkiliyor. Sabaha gidin geçmezse hurma sıcak su vs bunlardan uzak durun dinlenin ayaklarınızını havaya kaldırın
eelifmavi Denizcyc aynı durum bende de var. Merak etmeyin idrar yolu enfeksiyonu kabızlık gibi durumlarda, üşütme ayakta çok dikilme ve yorulmalarda artıyor. Maalesef çok dikkat etmek zorundayız
Denizcyc Teşekkür ederim hepinize. İçim rahatladı şimdi. Bugün biraz üşüttüm ve yoruldum galiba o yüzden oldu. Kontrolüme de iki gün kaldı ilgilenmiyorlarsa boşuna gitmim😊
Mekselinda Ağrı olması normal canım ya kimisi kasıklarda kimisi belinde hisseder ağrıyı ben ilk günden beri hep ağrı sancı çekiyorum temizliğe çok yüklenme
Denizcyc Mekselinda Kaç zamandır hiçbir şey yapasım gelmiyordu bugün coştum bana ne oluyorsa herhalde o yüzden böyle oldu. Salona yatak açtım bütün gün yatıyorum😅